Leto izida: 2020
Št. strani: 134 strani
Naklada: 500 izvodov
Tiskana izdaja knjige je razprodana.
O knjigi
V knjigi so zbrane izkušnje sedmih podjetij, vključenih v eno ali dve ediciji projekta Kompetenčni center za design management med leti 2012 in 2019. Predstavljene so na način, ki omogoča vpogled v reakcije in sprejemanje odločitev v podjetjih ob različnih izzivih.
Ob modelu štirih stopenj zrelosti design managementa in stopnjevanju potreb razvoja kompetenc knjiga opisuje vlogo designa v podjetju. Dodane so sheme usposabljanj obeh Kompetenčnih centrov za design management ter opisani profili vključenih zaposlenih, porabljen čas in sredstva. Podjetja so izbrana tako, da so si med seboj čim bolj različna, tako po velikosti, panogi kot izkušnjah vodenja design projektov. To ponuja širši nabor primerljivih primerov podjetjem in organizacijam, ki jih želimo spodbuditi na isto pot. Svoje nasvete, kako sploh začeti z uvajanjem designa in design managementa, so prispevali tudi mednarodni strokovnjaki.
Prispevki in podrobnosti primerov dobrih praks ciljajo na zahtevnejše bralce, najprej predvsem na lastnike ali direktorje družb, ki želijo povečati uspešnost svojih podjetij, nato študente poslovnih in design programov, na koncu pa na vse odgovorne za nacionalne razvojne programe in strategije, ki morajo prepoznavati pomen in vključiti design zato, da bodo projekti uspešnejši.
Video zgodbe s primeri dobrih praks
Video zgodbe, v katerih vodilni in zaposleni v podjetjih opisujejo svoje izkušnje sodelovanja v KCDM ter spremembe, ki jih je prinesla implementacija design in design management principov v podjetja, najdete na Vimeo kanalu KCDM v zbirki Z designom do uspešne organizacije: primeri iz prakse 7 slovenskih podjetij.
Iz knjige
Prepričani smo, da imamo zaradi pridobljenega znanja, uvedenih sprememb in načrtovanih izboljšav procesov zelo dobre možnosti uresničiti vizijo podjetja. Še vedno je treba veliko narediti in se še več naučiti, toda pri tem je najboljše to, da si zdaj tega želimo.
Franc Marovt, vodja razvoja, Kronoterm
Če bi deset let nazaj šli na trg in vprašali sto potrošnikov, po čem prepoznajo Adrio, bi jo prepoznali po dveh kriterijih: po kakovosti in ceni; če gremo danes ponovno na trg in vprašamo sto potrošnikov, bi ti prepoznali Adrio po kakovosti in designu.
Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženja, Adria Mobil
Design je priložnost povezovanja zavestnih in nezavestnih potreb naših kupcev z našimi možnostmi. Odprl nam je oči o neverjetno veliko priložnostih v podjetju, ki jih moramo ozavestiti in jih obrniti v smeri tržne superiornosti.
Dragan Stajić, član uprave za trženje in razvoj, JUB
Končno se svet v Intri ne vrti le okrog lumnov, luksov in učinkovitosti, ampak tudi v smeri dizajna, uporabnikov in vpliva svetlobe.
Nika Furlan, marketing, Intra lighting
Design je kot zdravilo: da bi začutili njegove učinke, vam ga mora predpisati nekdo, ki razume njegovo uporabnost in učinke. Ali pa se morate tega naučiti sami.
Andraž Mihelin, Izvršni direktor, Seascape