Vrednost podjetij, ki uporabljajo design je v primerjavi s povprečjem S&P večja za kar
Podjetjem pomagamo pri pridobivanju kompetenc, orodij in znanj, ki jim omogočajo, da design uporabljajo za doseganje poslovnih ciljev.
Povezujemo ambiciozna podjetja s podobnimi cilji
Partnerstvu KCDM se pridružujejo podjetja na različnih stopnjah razvitosti design managementa, a s podobnimi cilji: naši partnerji so podjetja, ki si želijo okrepiti ali izboljšati svoj položaj na trgu, povišati dodano vrednost svojih znamk in inovativnost svojih ekip ter si z jasno diferenciacijo in vzdržnim poslovnim modelom zagotoviti obstoj na zahtevnih mednarodnih trgih.
Razvijamo orodja za učinkovit prenos znanj
Srce projekta KCDM je projektna pisarna – skupina strokovnjakov, ki že več kot 10 let vodijo projekt. Da bi partnerjem zagotovili čim več znanj, ki jih potrebujejo za razvoj, sledi svetovnemu razvoju v oblikovalski industriji ter trendom v poslovnem svetu ter na podlagi tega oblikuje program, ki ga redno posodablja z novim razvojem in spoznanji.
Projektna skupina je zasnovala in prilagodila več metodologij za razvoj in implementacijo učinkovitega, celovitega, uporabniku prijaznega in modularnega ogrodja za usposabljanja:
- KCDM-jev lastni model kompetenc; temelji na modelu stopnic design managementa (Design Management Staircase model) in ga dopolnjuje z integracijo ključnih profilov delovnih mest.
- Sistematično vrednotenje in analiza kazalnikov; za spremljanje rezultatov vsakega podjetja (design diagnostika) in celotne uspešnosti partnerstva s poročili Business Design Intelligence, ki primerjajo podjetja KCDM s hitrorastočimi podjetji v EU.
- Sistematično vključevanje v usposabljanja; individualni načrti razvoja in usposabljanja, prilagojeni vsakemu podjetju;
- Intenzivni tečaji in usposabljanja, ki jih vodijo priznani mednarodni strokovnjaki in so prilagojeni posebnostim slovenskega gospodarskega prostora. V 10 letih so se več kot 3.500 različnih usposabljanj udeležili zaposleni iz 65 podjetij različnih panog in velikosti s skupnim proračunom 2.800.000 €.
- Izmenjava znanja znotraj partnerstva: delavnice, fokusne skupine, predstavitve, individualno interno mentorstvo in svetovanje.
- Organizacija mednarodnih konferenc v Ljubljani in skupen obisk mednarodnih design management dogodkov.
- KCDM – GROW Alumni Network, ki ga sestavlja več kot 150 posameznikov, ki nudijo podporo partnerjem in delujejo kot ambasadorji programa.
Vsaka zaporedna izdaja KCDM je bila nadgrajena z najnovejšimi svetovnimi oblikovalskimi trendi storitvenega oblikovanja, poglobljenimi znanji s področja oblikovalskih raziskav, trajnostnih modelov, oblikovalskih inovacij in socialnih veščin, pomembnih za uspešno multidisciplinarno timsko delo.
Mnenje partnerjev
Odkar smo lansirali prvi izdelek, kjer je bil že od vsega začetka velik poudarek na oblikovanju izkušnje in ne samo na tehničnem inoviranju, smo bistveno povečali prihodke, dobičkonosnost, zaželenost in prepoznavnost naše blagovne znamke.
Franc Marovt, Kronoterm
Dobro oblikovanje, ki je slabo upravljano, je slabo oblikovanje.
Robert Ilovar
Sodelovanje pri nastanku Kompetenčnega centra je bila za nas izjemna izkušnja. Omogočila nam je neposredno primerjavo znanj in pristopov Rdečega oblaka s tistimi v ozadju design management praks najbolj ambicioznih slovenskih in tujih podjetij.
Igor Međugorac, Rdeči oblak
Design že vse od začetka vključujemo kot zelo pomemben del vsega, kar počnemo. Design management je orodje, s katerim usklajujemo razvoj izdelkov, storitev in komunikacije podjetja, kar je pogoj za gradnjo prepoznavnosti blagovne znamke.
Marino Furlan, Intra Lighting