Ob začetku 4. edicije smo za vse partnerje KCDM poleg že uveljavljene validacije, ki pokaže na ‘Business Design Inteligence’ podjetja, torej na to, kako modro zna podjetje uporabljati design, pripravili še dodatno raziskavo: zanimalo nas je, katere so največje ovire, ki podjetjem preprečujejo izkoriščanje vseh potencialov designa in jih zaustavljajo pri inoviranju.
Rezultate smo partnerjem predstavili aprila in zasnovali serijo usposabljanj, s katerim bomo v naslednjih mesecih naslovili posamezne sklope ali posamezne ovire, ki smo jih v KCDM vrednotenju prepoznali kot pomembne.
Prvo partnersko usposabljanje za premagovanje ovir se bo posvetilo znamki in njeni vlogi pri uspešnosti podjetja.
V nadaljevanju pa bomo na internih usposabljanjih skupaj z uveljavljenimi strokovnjaki obravnavali še:
- Vrednost designa
- Pridobitev vloge vodje designa
- Poglobimo razumevanje o potrebah kupca / uporabnika
- Zaupanje do designa
- Kreativni in inovacijski procesi
- Vloga podpore vodstva pri uspehu design projektov
Usposabljanja so namenjena zaposlenim v partnerskih podjetjih. Če vas katera od tem zanima, pa niste partner KCDM, nam pišite.