Z internimi usposabljanji naslavljamo posamezne sklope ali posamezne ovire, ki smo jih v KCDM vrednotenju prepoznali kot pomembne.
Prvo partnersko usposabljanje za premagovanje ovir se bo posvetilo znamki: kaj je, kako z njo upravljamo in kako vedeti, kako močne so naše znamke. Obravnava tri ključne ovire, ki, sodeč po naši raziskavi med partnerji, pogosto preprečujejo napredek podjetij pri razvoju designa in inovacij. Te ovire so med seboj močno povezane in ustvarjajo negativen cikel, ki vodi v stagnacijo. Ker izhajajo iz pomanjkanja strateške opredelitve znamke, smo jih poimenovali trikotnik inovacijske paralize znamke.
Namen usposabljanja
Na usposabljanju bomo spoznali pristope, metode in vire znanj, s katerimi se bodo zaposleni in ekipe v podjetjih naučili:
Postaviti jasne temelje znamke:
- Določiti svojo identiteto, poslanstvo, vrednote in edinstveno vrednost;
- Vključiti vodstvo in zaposlene v proces oblikovanja znamke;
- Zagotoviti podporo pri izpolnjevanju strategije in oblikovanju identitete znamke.
Uporabiti znamko kot kompas za inovacije:
- Usmeriti inovacij v strateške cilje znamke;
- Uporabiti znamko kot kriterij za odločitve, ne zaviranje napredka;
- Določiti meje znamke: kaj delamo in česa ne.
Zgraditi kulturo ambicije in poguma:
- spodbujanje kreativnosti, preizkušanja, učenja in prevzemanja odgovornosti v inovacijskih procesih,
- uveljaviti inovacije kot del identitete podjetja.
Projektna pisarna KCDM bo podjetjem zagotavila informacije in podporo pri iskanju ustreznih usposabljanj, individualnih svetovanj in vpogledov v izkušnje dobrih praks.
Komu je usposabljanje namenjeno
Raziskva ovir za design in inoviranje med partnerji KCDM je pokazala, da je “nejasno opredeljena znamka” ključna ovira v 10 podjetjih. 5 podjetij tega ne vidi kot oviro. Pri ostalih 13 podjetjih se ovira sicer redko pojavi, a je morda potreben premislek o prenovi ali izostritvi znamke.
Usposabljanje je torej namenjeno podjetjem iz obeh partnerstev, ki:
- se spopadaja z eno ali več zgoraj naštetetih treh ovir;
- so brez ustrezne strategije znamke;
- so v procesu osvežitve ali izostritve znamke (npr. trajnost, digitalizacija …);
- želijo preveriti ustreznost lastnih usmeritev znamke;
- želijo na usposabljanju pridobiti dodatne izkušnje in znanja s področja strateškega upravljanja z znamko.
Predstavljena znanja so relevantna za kadre v podjetjih, ki so vključeni v vodenje in upravljanje strategij znamk, to so:
- direktorji,
- tržniki,
- r&r,
- design direktorji,
- oblikovalci …
Pridobitve za udeležence
- Jasnejša vizija o moči znamke,
- Znanje za praktične spremembe pri oblikovanju strategij,
- Možnost povezovanja s podjetji, ki so uspešno izpeljala prenovo,
- Napotki pri porabi sredstev KCDM 4.0 za svetovanja in prenove.
Srečanje bo potekalo v torek, 10. junija od 12.00 do 15.00 na sedežu podjetja SIP Šempeter (poglej zemljevid).
Srečanje je namenjeno samo zaposlenim iz partnerskih podjetij KCDM. Če se želite na dogodek prijaviti, to sporočite kontaktni osebi za KCDM v vašem podjetju.