Organizacije, ki uspešno vključujejo na designu utemeljen pristop k inoviranju, inovirajo z empatijo, ustvarjalnostjo in natančnostjo.
Kljub povečanim globalnim vlaganjem v raziskave in razvoj se je – po raziskavi Boston Consulting Group (2025) – pripravljenost za inovacije od leta 2022 močno znižala. Danes je le 3 % organizacij v območju inovacijske pripravljenosti.
Upad je bil posebej izrazit v sedmih dimenzijah, ki se nanašajo na to, kako organizacije spodbujajo ideje in jih vodijo skozi razvoj do trga:
- Ambicija. Pomanjkanje specifičnih in ambicioznih inovacijskih ciljev, povezanih s strategijo in ustvarjanjem vrednosti.
- Osredotočenost. Nezadostna osredotočenost na omejeno število privlačnih inovacijskih področij.
- Upravljanje. Neskladje med kadrovskimi in finančnimi viri, namenjenimi za posamezne naloge, ter prioritetami podjetja.
- Upravljanje portfelja in uspešnosti. Premalo doslednosti in strogosti pri upravljanju inovacijskega portfelja.
- Organizacija in ekosistemi. Pomanjkanje močne podpore inovacijam s strani vodstva (C-suite) ter neustrezno oblikovane inovacijske ekipe ali strukture.
- Kadri in kultura. Šibka inovacijska kultura, v kateri inoviranje ni prepoznano kot pospeševalnik kariere.
- Od ideje do učinka. Nerofesionalni pristopi k generiranju in širjenju novih idej.
Te in podobne ovire je pokazala tudi raziskava med podjetji KCDM. Usposabljanje PARK Innovation nanje odgovarja s štirimi poglobljenimi moduli*:
- 27. november: Design in Innovation
- 29. januar: Innovation, portfolio and risk management
- 25. marec: Early Innovation
- 5. maj: Innovation & Technology
Udeleženci lahko izberejo udeležbo na vseh ali samo izbranih modulih; udeležba na 1. modulu je obvezna
Usposabljanja PARK so namenjena partnerjem KCDM. Za prijavo se obrnite na koordinatorja KCDM v svojem podjetju.