Rezultati raziskave, ki je pokazala največje primanjkljaje znanj v podjetjih, so nepogrešljiva osnova za nadaljnje delo v projektu.
Samoocene podjetij, ki jih v KCDM izvajamo ob začetku in koncu vsakega projekta, so dragoceno orodje, ki nam pokaže, na katerih področjih design managementa in upravljanja s svojo znamjo je posamezno podjetje že uspešno – mogoče celo tako suvereno, da lahko svoja znanja kot mentor predaja drugim. In na drugi strani, katera so področja in znanja, ki jih morajo zaposleni na posameznih funkcijah še osvojiti, da bo lahko podjetje nadaljevalo razvoj v smeri inovativne, z designom vodene organizacije.
Design diagnostiki, ki smo jo izvajali že v preteklih edicijah KCDM, smo tokrat dodali še eno raziskavo. Zanimalo nas je namreč, katere so glavne ovire, ki partnerskim podjetjem preprečujejo tesnejšo integracijo in boljše izkoriščanje potencialov designa in bolj uspešno inoviranje.
Na srečanju, na katerem smo partnerjem predstavili rezultate raziskave in prve korake in aktivnosti, s katerimi jih bomo podprli pri premagovanju ovir, so vsa udeležena podjetja prejela tudi plakata z vizualiziranimi rezultati raziskave. Tako vizualizirani podatki lahko, če so izpostavljeni na vidnem mestu, na primer v izobraževalnem središču ali sejni sobi, postanejo dragoceno orodje v pogovorih o zaznanih težavah in izzivih ter razlogih zanje, pri razvoju strategij in načrtov vlaganj v usposabljanja kadrov.







































