Kompetenčni center za design management je leta 2012 zasnovala in zanj leta 2013 pridobila evropska sredstva ekipa izkušenih oblikovalcev ter svetovalcev za design, vodenje projektov, razvoj kadrov in strateško komuniciranje.

S povezovanjem proizvodnih podjetij s kreativnimi industrijami in drugimi, globalnimi viri design in design management znanj smo kot prva in edina institucija v Sloveniji prevzeli iniciativo za sistematično uvajanje in razvoj designa in design managementa v slovenskih podjetjih.

V osmih letih smo projekt razvili v mednarodno prepoznavno in nagrajeno organizacijo, ki slovenskim podjetjem ponuja celovito podporo pri uvajanju netehnoloških inovacij in povečevanju dodane vrednosti z uporabo kompetenc in znanj s področja design managementa.



70 % povečana dodana vrednost

245 % rast neto zaslužka

14 % več prihodkov

Rezultati projekta KCDM 2013-2015



O tem, kako pomembno lahko učinkovito upravljanje z oblikovanjem vpliva na poslovanje podjetij, priča primerjava poslovnih rezultatov podjetij v partnerstvu prvega KCDM med leti 2012 in 2015. Za 70 % povečana dodana vrednost na zaposlenega, 245 % rast neto zaslužka in 14 % več prihodkov podjetij so le nekatere številke, ki so prepričale tudi mednarodno strokovno javnost. Ta je projektu leta 2016 dodelila prvo mesto na prestižnem tekmovanju Design Value Award.



19 partnerjev

37 partnerjev

55 partnerjev

KCDM 2012-2015KCDM 2.0 2017-2019 KCDM 3.0 2021-2023


V času od začetka projekta smo poleg povečevanja števila partnerskih podjetij - v prvem partnerstvu je bilo teh 19, v drugem 36, danes pa že 55 - vzpostavili tudi tesna sodelovanja s ključnimi viri znanj doma in v tujini - Gospodarsko zbornico, univerzami, tehnološkimi parki in ministrstvi ter številnimi mednarodnimi izobraževalnimi institucijami in vplivnimi posamezniki s področja design managementa, storitvenega in trajnostnega designa. Z nadaljevanjem svojega dela in ustanovitvijo pravne osebe želimo vzpostaviti stalno, učinkovito in trajno platformo za podporo slovenskemu gospodarstvu pri prehodu iz sledilcev v inovativno, globalno relevantno, do družbe in okolja odgovorno ekonomijo.