KCDM 2.0

Spletno mesto KCDM2.0 - novega Kompetenčnega centra za design management (2017-2019) - je v pripravi.

Predvidoma bo objavljeno konec septembra.

Do takrat vas vabimo, da na teh straneh pobrskate med vsebinami prvega KCDM (2012-2015).

Objavljeno

2 leti design managementa v Sloveniji

Področje design managementa je v svetu že uveljavljeno in se hitro razvija. Pri nas podjetja njegove potenciale šele spoznavajo in ga večinoma uvajajo parcialno – tako na strani naročnikov kot ponudnikov design storitev. S projektom KCDM smo spodbudili razvoj področja in poznavanje globalnih trendov in praks prenesli v izkušnje podjetij in posameznikov.

Ob zaključku dvoinpolletnega projekta KCDM smo izdali brošuro, ki predstavlja naše delovanje, predvsem pa postavlja osnove za razvoj področja design managementa v Sloveniji.

Nekaj poudarkov iz vsebine:

»Teoretsko znanje, pridobljeno v KCDM, smo v našem podjetju takoj preizkusili v praksi. V času projekta smo iz 4 zrasli na 14 zaposlenih ter vstopili na ameriški in avstralski trg. S tem se je potreba po znanju ne samo uporabe, ampak predvsem upravljanja designa, dramatično povečala. S pomočjo KCDM smo začeli uporabljati storitveni design in preko izobraževanja Grow sisteme za upravljanje z designom.«Andraž Mihelin, Issa

»Adria je danes ena najprepoznavnejših in najuspešnejših blagovnih znamk
na evropskem trgu vozil za prosti čas. Strategija diferenciacije produktne ponudbe, ki temelji na vpetosti design managmenta v razvojni proces produktov, v povezavi z učinkovitim znamčenjem in tržnim pristopom na več kot 30 trgih Evrope in širše, prinaša v zadnjih petih letih nadpovprečno rast, dvig tržnih deležev in močan dvig dodane vrednosti na zaposlenega.

Kot aktivni član KCDM smo dvignili zavedanje o pomembnosti oblikovanja na vseh organizacijskih nivojih in vpeljali kulturo oblikovanja v vse naše procese. Z izvedbo vrste izobraževanj in prenosom dobrih praks med podjetji v kompetenčnem centru nam je uspelo s tem konceptom seznaniti veliko večino zaposlenih. To je najboljša popotnica za uresničevanje strategije diferenciacije v visoko konkurenčni in zreli panogi.«Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženja, Adria Mobil

Brošuro v pdf obliki si lahko ogledate na spodnji povezavi, če pa jo želite prejeti v tiskani obliki, nam pišite na info@design-management.si.

Brošura 2 leti design managementa v Sloveniji

 

Prijava v sistem

Izgubljeno geslo?