II. Design management konferenca: Kako od izdelkov do uspešnih znamk

Z uporabnikom v središču do večje dodane vrednosti

Ponedeljek, 15. september 2014, Gospodarska zbornica Slovenije, Ljubljana

Ni več dovolj, da izdelki, storitve in komunikacija podjetja izpolnjujejo predstave naročnika ali vizijo oblikovalca – izpolnjevati morajo pričakovanja uporabnikov. Zato je obvladovanje pristopov, kot so design research, branding in oblikovanje uporabniške izkušnje, ki v središče razvoja izdelka postavljajo uporabnike, ključno za ustvarjanje razlikovalne prednosti. Ta produkte podjetja v očeh uporabnikov iz nepregledne množice podobnih izdelkov spreminja v unikatne, zaželene znamke.

Na 2. design management konferenci smo zato gostili mednarodne strokovnjake različnih profilov, ki so nam v teoriji, na primerih iz prakse in skozi praktične delavnice predstavili različne pristope, ki jih vodilna podjetja z učinkovitimi design management strategijami povezujejo v principe in orodja za doseganje diferenciacije na trgu, povečevanje dodane vrednosti in ustvarjanje uspešnih, globalno prepoznavnih znamk.

Dopoldanska predavanja

8:15 dalje – registracija udeležencev

9:00 Miha Klinar, KCDM (Gigodesign)
Uvod v konferenco
9:15 Klaus-Dieter Koch, Brand Trust
How design can boost brand attraction
Kako lahko design okrepi privlačnost blagovne znamke
10:00 Clemens Deilmann, Gore & Associates
Adding Value Within Limitations
Dodajanje vrednosti znotraj omejitev
11:00 odmor
11:15 James Hall, Park Design Management
Design Research Design raziskave
12:00 Scott Neuman, IBM Central & Eastern Europe
Client Overview Pregled naročnikov
13:00 odmor
13:15 Göran Hielscher, The Inspiracy Group
From Design Research to Design Revelation
Od design researcha do design razodetja
14:00 zaključek dopoldanskega dela in odmor za kosilo

 

15:30-18:30  Popoldanske delavnice

  • Metka Hrovat, Brand Trust: Razvoj strategije znamke in umestitev designa vanjo
  • Lynne Elvins, Design Wales: Design management Toolkit for Small Businesses
  • Freek Wallaard, Grow: Basics of design management in practice

Za več informacij ter gradiva za medije pišite na info@design-management.si.

 

Konferenco smo pripravili:

LCDM-znak RRA LUR RCKE
 EU MOL